۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

بن بست


من به صفحات شما سرمیزنم تو میون شما تعدادی از دوستان هستند که خیلی متاثر و متاسف از زندگی و درکل شاید متنفر از زنده بودنشون هستند من خیلی ناراحت میشم وقتی یک انسان به بن بست تو زندگی میرسه البته برای همه مون پیش میآد تازنده هستیم مشکلات هست و تلخیها و شیرینیها برای من هم بوده و خواهد بود ولی بستگی داره به اینکه چه روشی رو انتخاب کنیم برای زندگی که لااقل این مشکلات و تلخ کامیها مقدارش کمتر بشه یعنی بتونیم از زندگی لذت ببریم متاسفانه لذت برای انسانهای قرن جدیدالورود بیست ویکم شامل چند مورد خیلی بی اهمیت شده مثل همونایی که خودتون خبردارین نمیخوام اسم ببرم ولی نه زندگی این نیست کلاس سوم ابتدائی بودم دبیرمون موضوع یک انشائی رو رویه تخته سیاه برامون نوشت موضوع این بود: چرابدنیا میآئیم چرازندگی میکنیم چرا میمیریم !؟ بله سوم ابتدایی یه چنددقیقه ای هم برامون صحبت کرد راستش ما کوپ کردیم شاخهای من روسرم معلوم بود خوب برای دختربچه های 9ساله خیلی سنگینه ولی اون میخواست که بچه های اون کلاس وقتی بزرگترشدند همیشه این موضوع انشاء سنگین تو خاطره ها بمونه راستش من بازبان کودکانه خویش نوشتم و بقیه همیشه بدنبال جواب میگشتم و میتونم با کمال افتخار بگم که دراین سنین توانستم به جواب برسم البته جوابها متعدد هستش و جواب هرکس مخصوص آن شخص معتبرهست ولی بطورخلاصه بگم زندگی خیلی شیرین تراز اون حرفهاست که بگیم من به بن بست رسیدم یا ناله کنیم و بشکنیم ما خود کردیم ما دیواری بردور خویش کشیده ایم و خویش را در مجموعات آجری محصورکرده ایم و حال ناله میکنیم که پنجره ای نیز نداریم و یا اینکه کجایی آزادی باید دیواررو خراب کرد باید محصوراتی که سالهاست مارا در خویش به اسارت برده اند خراب کرد آنوقت میتوانیم زیباترین هوا را استنشاق نمائیم و از دنیا لذتی باطنی داشته باشیم اگر به بن بست رسیدیم پس نوع انتخاب ابزار وآلات زندگی من تابحال اشتباه بوده باید تغییر سازمان یافت باید ابزار تغییر پیداکنه باید تجدید نظرکرد توشغلمون موفق نیستیم بریم پیش یه استاد اقتصاددان یه حق مشاوره بدیم ازتکنیک های رفع ورجوع شغلی با علم و دانایی بتونیم مشکل رو رفع کنیم در عشق به شخصی موفق نشدیم این دیگه استاد نداره خودت بهترین استادی ازمن یه نصیحت تو عاشق شدن اگه موفق نشدین و تمام زوروبازو رو بکار هم بستین ولی دریغ از یک لطف حتما" فراموشش کنین اون لایق شما نیست فراموش نکنی و مجنون و لیلی بازی در بیآری باید اسمتو عوض کنی بگی اسم من دلقک بالاخره تو هر کاری اگر بقولی به پی سی برخوردین باید تغییرتاکتیک داد این تیم با این تاکتیک بازنده خواهد بود نگوئید دیگروقت نیست چه تیمهایی بوده اند که درواپسین لحظات نتیجه را به نفع خویش تغییردادند وهمه را مبهوت نمودند خدای مهربونمون انقدر به این بشر قدرت داده که ما هنوز از قطره ای از اقیانوس خبرداریم چیزی به نام بن بست بشر نداره که بخاطرش بیاد و زانوی غم بغل کنه تو ویرانه ای که خود باعث ویران شدن اون آبادی شده باید گفت من می تونم چون من قدرتمندم چون من میخوام پس من می تونم خیلی ساده هستش سناریوی فرداهای خودمون رو ما با اندیشه های خوب و بد امروزمون ترسیم و منقش میکنیم دیگه تف کردن به این زندگی معنی نداره خود کرده را تدبیرنیست متهم ردیف اول خودمون هستیم شاید عوامل دیگری بودن ولی اصلیه خودمون هستیم واین باز خودمون هستیم که می تونیم نجات بخش خویش باشیم و دراین میان میتونیم از ابرقدرت ترین نیروی عالم هستی استفاده کنیم و اون دوستی و عشق شدید با خداست بچه ها انقدر خدا خوشگله انقدر دلبره انقدر دوست داشتنیه انقدر مهربوننننننه که حرف نداره متشکرم دوستان موفقیت تک تک شما آرزوی قلبی من هست موفق باشید و پاینده با سپاس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر