۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

رفتارهای جنسی



حتما"تعجب کردید که یک نفر بعنوان یک زن در ارتباط با مسئله جنسیت زن و تفکرات متعدد پیرامون آن متنی نوشته و از دوستان اعم از مردان و زنان خواسته است تا دراین بحث حضور داشته باشند.

معرفی سایتی که کمک شایانی دراین خصوص خواهدداشت:

http://www.maryammohebbi.com/


به نظرمن جای تعجب از بعد فرهنگی ما و از دیدگاه مذهبی ما نشعت میگیرد,این مبحث یک مورد لازمه ای در میان مجردین و متاهلین هر جامعه می باشد , البته احتمال دارد که با دیدن این متن و تصویر مربوطه افرادی هم واژگون پندارند و در باب نظریه شروع به پیشنهاد و کلماتی نامربوط نگارند که این قسم را نیز به حساب آن فرهنگ تهی از معرفت و کردار نیک خواهیم گذاشت .هر گیاهی و هر حیوانی و هرانسانی برای ادامه نسل خویش به این مهم و به این نعمت ایزدی متوسل میشود , حال میلی است در درون هر موجود زنده ای که برای خویش امیال سازگاری در قالب میل خوانده برای برآورد ساختن آن میل خواهان می طلبد, ادیان برای تنظیم این خوانده و خواهان سلسله قوانینی را مندرج کرده اند , و خدواند نیز فرامینی درهر دینی برای بشر قانونگذاری نموده است , و آنهم ازدواج می باشد.جوامعی که سایهء مذهب گسترده است به غیر ازدواج هیچ ارتباطی را مورد تائید قرار نمی دهد, درحالی که این انسان از زمانی که به حد بلوغ میرسد با مواج خروشان و اسب سرکشی به نام احساس جنسی روبرو می شود, کسی که دارای اعتقادات دینی می باشد سعی در کنترل این امواج و رام نمودن این اسب سرکش دارد , حال تا چه حدی معلوم نیست گاها" مرتکب خطا نیز میشود و با تبصره ای به نام توبه می تواند ادامهء تحصیل در رشتهءزندگی خویش را دنبال نماید و گاها" نیز این تبصره ها ادامه می یابد, اما کسی که به حد بلوغ رسید و با این اسب سرکش روبرو گشت و هیچ اعتقادی هم به هیچ دین و قانونی هم نداشت نخست با دیده بر عریان تصاویر و سپس جستجو در جامعه برای به واقعیت گرویدن آن رویای تصاویر در محبس اندیشه اش رو به سوی کوچه ها و خیابانهای شهر میکند ودراین راستا با اشخاصی آشنا میگردد که از جنس موافق خویش هستند و یک مرام, و به دنبالش روزی به خواست رویایی خویش برای نخستین بار آنهم بصورت غیر متداول جامع عمل می پوشانند.استادی داشتیم روزی دراین باب گفت: تا زمانی که مسئله جنسی و سکس بصورت کامل در فرهنگ ما حل نشود این بدبختی ها و این مشکلات کماکان ادامه دارد.حال افرادی برای حل این مسئله اعتقاد دارند که باید مثل اروپای غربی باشیم آزادی در سکس,آیا ما میتوانیم با فرهنگ مذهبی و حتی , وحتی غیر مذهبی و ملی خویش دست به چنین عملی زنیم؟ آیا فرهنگ و رسوم خانواده های ما که سلولهای یک جامعه رو تشکیل میدند با چنین آزادی میتوانند موافق باشند؟خوب معلومه که جواب منفی است .درحال حاضر دختران وپسران و زنان و مردانی که چنین ارتباطاتی رو انتخاب کردند تنها یک وجه مشترک دارند آنهم تبادل پول می باشد , تنها 2%رامیتوان یافت که در حوزهءدوستی و بدون هیچ جابجایی مالی چنین ارتباطی دارند .درجامعه ما زنان و با کمال تاسف دختران ما که چنین حرکتی رو انجام میدند تنها و تنها تقاضای مالی دارند و آنهم از سر احتیاج , یعنی هیچ زنی دوست نداره از سر کیف و کبک و خروس خوانی در یک شبانه روز با چندین مرد اتفاق جنسی داشته باشه , همه یا مستاجرند و یا یتیم دار و یا شوهر معتاد و یا پدرومادر پیر و مریض دار و یا گشنه اند و یا بی رختند و یا بی کسند , پس 90%این زنان از روی ناچاری دست به چنین کاری میزنند و این کار متاسفانه نوعی تفسیر برای بیان جنسیت زن و بیان سکس در اذهان نوجوانان و جوانان و مردان و حتی زنان ما شده , خالی از اشاره نیست که بگویم دراین میان دختران ازدواج نکرده ولی غیردخترنیز بنابه همان احتیاجات مورد خطاب قرار دارند .متاسفانه این نعمت بحق انسانی با توجه به نیازهای دیگر انسانی مخلوط شده و بنیانگر یک شغل و یک حرفه برای زنان و دختران گشته و مردان و پسران نیز برای کنترل موقتی امیال جنسی خویش از مقداری مبلغ صرف نظر میکنند , البته مردان و پسرانی هم هستند که غرور و افتخارشان به این است که دراین راه تابحال هیچ مبلغی را کنار نگذاشتند و درمحافل هم جنسان خویش با نوعی کبر و احساس ناسیونالیستی با گردنی فراغ و چشمانی خمار از اینکه تابحال هیچ پولی دراین راه خرج نکرده اند و با دهها و صدها دختر و زن رفاقتهای چندساعته و چند روزه داشته اند یاد میکنند, به نظرمن در جمع معادله هیچ فرقی نمیکند, چه پول خرج بشه چه نشه , مهم ارتکاب هست و اینکه در این ارتکاب هم اقشاری از مذهبیون هستند و هم اقشاری از غیرمذهبیون .دراین میان مردانی متاهل هستند که هنوز نتوانستند حتی با ازدواج نیز آن اسب سرکش را رام سازند , و درحیطهء خلوتگاه خویش هراز چندگاهی سرکی به آن وادی ارتکاب میزنند و جانی تازه گیرند و روحشان و جسمشان برای ادامه زندگی با همسر خویش و ادای وظیفه نسبت به فرزند خویش دوپینگی تازه می نمایند.وباز جالبتراینکه زنان متاهلی نیز هستند که آنها نیز برحسب نه آن رام اسب سرکش که درکل 2% نیز شاید نباشد , چون زنان خیلی بیشتراز مردان خوددارند و دارای سیستمی کاملتر برای کنترل چنین امیالی هستند , این نوع زنان برحسب مواردی متعدد مانند عدم تفاهم و لبریز گشتن تضادها و چیره گی نفرت به جای محبت و عشق , و درمواردی عدم برآورد تقاضای جنسی از طرف مرد , زنان مرتکب این روابط مخفیانه می شوند , زنی که همسرقانونی دارد و فرزندانی در خلوتگاه خویش دست به چنین عملی می زند , البته چیزی حدود99% این زنان تنها یک نفر را انتخاب میکنند .درد دیگری که درجامعه ما رواج دارد نوع نگرش بر اعمال جنسی است , ماهمه می دانیم که نیروی کشش جنسی زن برای مرد بسیار بالاتراست نسبت به برعکس , مردان درنگرش جنسی به یک زن نوع تناسب اندام و تطبیق آن نسبت به امیال درونی خویش را مدنظر میگیرند , درحالی که یک زن نخست و مهمتراز تناسب اندام و یا قیافه به نوعی ارضای روحی خویش را مدنظرمیگیرند دروهله دوم ارضای جنسی را, البته این استثنا برای زنان و دخترانی نیست که برای دقایقی ویا ساعتی ویا شبی وبرای اخذ مبلغی دست به چنین عملی می زنند برای آنها هیچ فرقی ندارد اندام و قیافه یک مرد مهم مبلغ است و بس , چنین زنان همسرداری که خانه و فرزند و به تناسب امرار معاشی متعادل دارند ولی مرتکب چنین اعمالی هستند به نظر من سرچشمه ای از خلاء های مرد خویش دارد که این مرد نتوانسته است چنین مواردی را پرسازد , این مرد کم کاری روحی روانی و ندانم کاری اندیشه در خانه روا داشته تا همسرش جرعه جرعه به کام چنین ارتکابی کشانیده شود , به نظر من یک مرد در کشیده شدن یک زن برای ارتکاب چنین عملی سهم بسزایی دارد.

هنوز جای بسی تاسف دارد که خانواده هایی درجامعه بیشمار یافت میشوند که زن و شوهر سوای از یکدیگر بربستر میروند, جالب است که از دیدگاه عده ای از مردم بالاخص برای کهنسالان عیب است که هردو بر یک بستر روان گردند

مبحثی که برای سنین منفی 18 نیز میتوان بیان داشت این است که یک نوجوان بدون آموزش در جامعه و بدون جو آگاه سازی نه نصیحت نه حرام نه ترسانیدن از آتش دوزخ نه جرم قانونی نه آبروداری , بلکه از روی حس روابط انسانی باید نوجوان خویش را ازهمان دوران قبل از بلوغ برای شناسایی چنین دنیایی که درآینده چه پسر چه دختر به سراغش خواهد آمد مطلع ساخت , اراده نقش بسزایی دراین ماجرا دارد , جالبه خانواده هایی هستند که دخترشان را محدود می سازند ولی پسر هرروز گلی تازه وجدیدی را بو میکند .من بنوبه خویش دیده هایی دارم چه در تهرانمان و چه در شهرهای دیگرمان که مواردی را اشاره می نمایم :مادری که دختر خویش را پس از طلاق یا فوت دامادش به این ارتکاب راهنمایی می نماید , چندی پیش از شهرستان پس از چند سال که از فوت داماد گذشت و شروع چنین ارتکابی که مادر فرماندهی آنرا برعهده داشت حال چون وضعیت درتهران متفاوت و مقدارپولش بیشتر و مشتریهای علف خرس نیز فراوان و تهران هم بزرگ هست به تهران کوچ نمودند درفرهنگنامه جنسی گرایان به چنین خانمهایی می گویند : تک پر- این تک پران بر بالای آسمان شهر به پرواز در می آیند و منتظر شکاری چاق و چله از لحاض مالی هستند این خانواده حال از کسب چنین درآمدی توانستند زندگی خویش را به بهترین نحو سروسامان دهند البته تک پران بایستی زیبا و تناسب اندام خوبی داشته باشند و صدالبته کلاس ازنوع , های.یا مادرشوهری که عروس خویش را در معرض ارتکاب با رضایت خاطر عروس خانم قرار داده است.یا برادری که خواهر خویش را, یا جالبتر همسری که یا بهتر بگم مردی که همسر وزن خویش را با همکاری و مساعدت هردوطرف بدون هیچ نوع خشونت مرتکب چنین اعمالی می شوند.یا زن کهنسالی که برای امرار معاش خانه خویش را صبح به صبح محل تجمع زنان متعدد کرده و از طریق تماسهای تلفنی به مانند آژانسهای تاکسی تلفنی به سرویس میفرستند و درصدی تعلق میگیرد, البته دراین نوع اعمال مشروبات الکلی و مواد مخدر میتواند جایگاه بسیار محرکی را داشته باشد.دراین میان شاید دوستانی باشند که در نظریهء خویش بنویسند که تمامی این مسائل از آنجایی ناشی میگردد که این گونه افراد اعتقادات مذهبی نداشته و خدا را فراموش کرده اند , بایستی به اطلاع این دوستان برسانم که همینطور که دراوایل سخنانم اشاره کردم فرامین دینی نسبت به ممنوع بودن چنین اعمالی صرف نیروی بازدارنده ای هست که متاسفانه همین افراد مذهبی نیز باتوجه به مناجاتها و اعمال دینی و نماز و روزه و ظاهر عرفانی خویش هم دست به ارتکاب میزنند , وقتی که در مقابل فرامین ممنوع فرمانی نیز مراجع درکتب قانونی خویش نسبت به صیغه موقت که وکیلی هم میان مردوزن نبود میتوانند با هرزبانی با گفتن این جمله برهم محرم شوند دیگر رشته گسسته میشود و شخص مذهبی هم برای یک سواری هیجان انگیز براین اسب سرکش اشتیاق نشان میدهد, درثانی شما یک جوان مجرد را فرض کنید که طغیان امواج خروشان احتیاجات جنسی خویش وی را گرفتار ساخته است دین درچنین مواردی دستور میدهد که اگر جوانی به حرام افتاد بایستی فورا" ازدواج نماید خوب درست ولی این جوان بدبخت نمی تواند و توان اقتصادی حداقل هم ندارد تا ازدواج نماید و هی سنش بالاتر میرود ازاینطرف هم اسب سرکش وظایف خویش را بخوبی انجام میدهد , از آن طرف هم اعتقادات مذهبی جوان سد خواست وی میباشد البته اگر بود , از طرفی هم دوست دختر فابریکش هم بعد مدتی دوستی میگوید : خواستگار دارم اگر میخواهی بیا , جواب مشخص هست میگوید: میخواهم با صد دل ولی ندارم حتی دیناری , پس لاجرم فابریکش هم می پرد و جوان می ماند و دنیایی بدور از واقعیت و اندوهی بیشمار, دراین میان سوای مشکلات دیگرش که هر تک تکشان برای خویش اژدهایی دهان آتشین هستند اسب سرکش دیگر شده وحشی تراز وحشی و جوان برای کنترل موقت آن دست به ارتکابی میزند که علی رغم میل باطنی سوق خواهد داشت , این یکی از مشکلات بزرگ جامعهء پسری ماست , باز دختران ما چون از خصلت زنانه بهره مند هستند کنترل بیشتری براین موضوع دارند البته نه اینکه کاملا" ولی نسبت به پسران , والا دختران گاها" گوی سبقت را از پسران می دزدند و کسی را یارای به گرد رسیدنشان نیست .دراین میانهء طوفانی , بایستی اشاره کنم هرکس درهرمقامی ,درهر جایگاهی , درهرخواست و مرامی , درهر سنی , ادعا نماید که برای من مسئله ای به نام جنسیت زن مهم نیست یا آن شخص تزویر میکند یا دروغگویی بزرگ است , همه دراین خصلت شریکند مگر کسی که ایرادی طبی داشته باشد.این باب مهم هنوز هم در قالب اصلی خویش در جامعه ما جای نیافتاده است , بیان سکس در جامعه ما نوعی نگرش منفی بدنبال دارد , زمانهء ساق دوشها دیگر سپری شده و هر وجب به وجب جامعه ما مملو از حرکات و نگاهها و شنیده ها و علائم ساق دوشی در حوزهء وسیع غیر استحفاظی و انحرافی خویش منتظر هردو جنسیت مذکر و مونث میباشند , تازه درد دیگری هم درمیان متاهلین هست , پدرم جراح عمومی هستند گاها" بیمارانی دراین باب دارند ولی دوست دیگری دارند که متخصص مسائل آمیزشی هستند , بیان می داشتند که هنوز در جامعه ما همسرانی هستند که چه زن و چه مرد هنوز نمی دانند روابط جنسی خویش را چگونه راهنمایی و هدایت نمایند , یک واقعیتی تلخ هست که مردان وزنان آینده بایستی نوع نگرش جنسی و سکسی خویش را بایستی از اوایل بلوغ از دوستان و کوچه و خیابان و عکسهاو فیلمهای پورنو آموزش ببینند و به علت عدم کنترل اسب سرکش با توجه به قوهء بصری خویش و تعلیم توسط دوستان خویش هجومی بی بندوبار و بدون تفکر بر جامعه دارند و می دانند که در جامعه ما بالاخص دختران و زنانی هستند که حاضرند این کار و ارتکاب را انجام دهند , فکر میکنید یک جوان با یک اتومبیل و مقداری اسکناس درجیب و طپانچه ای به نام موبایل درکمر و خانه خالی دراین جامعه چگونه بایستی رفتار نماید , کاملا" مشخصه که چه خواهد شد اکثرا"سنین 20الی30که من نام این دهه را دوران طلایی زندگی می نامم براین منوال سپری میشود.حال این جوانان اعم از دختر و پسر با این نوع رفتار به مرحله ازدواج میرسند , آنها انتظار دارند روابط خویش را مطابق سلیقهء زمانهءمجردی خویش و طبق رویای بصری پورنوی خویش با همسرشان اجرا نمایند , البته من مخالف چنین رفتاری نیستم به یک شرط که همسرخویش نیز چنین باشد , اگر یک لحظه این ارتباط یکطرفه بود جوان سوار براسب سرکش وحشی مجبور میشود باتوجه به دارا بودن همسر و احیانا"فرزند و فرزندان خویش رجوع دوباره ای به جامعه و بازار سیاه نماید و باز همان آش است و همان کاسه منتهی در وسعت نه کاسه بلکه دیگ .

دوخانواده درتهران بودند که مردان بایکدیگرسالیان طولانی دوست بودند آنها سالها روابط خانوادگی داشتند روزی مرد خانواده الف بازن خانواده ب درخانه مرد ب به نیت چندین ساله خویش جامع عمل می پوشانند زنی که تنها درعمرش بغیراز مردخویش تنهاترین مرد غریبه را به آغوش میکشد زنی که خلاءهای بسیاری با همسر خویش داشته وهمچنین آن مرد نیزمفصلا" این خلاءها را با همسر خویش داشته , مسئله جنسیت و سکس متاسفانه درفرهنگ و جامعه ما بدرستی مکان خویش را نیافته است , توهمین 360 غوغاییست برسر هر دختر و خانمی که پروفایل دارد اکثریت مردان با نیت سکس و اقلیتی با نیت ازدواج و انگشت شماری صرف به نیت دوستی مثمرثمر بایکدیگر ارتباط دارند, البته جنسیت و تفکر هر زن چنین است که می داند و مطمئن هست که جذابییت خویش چنان خواهد بود که هر مردی آرزویش را خواهد داشت حال چه خیر و چه شر , نیروی جاذبه هرزنی بیشتراز نیروی جاذبه زمین هست .دراین میان البته دختران و زنان و پسران و مردانی هم هستند که توانسته اند دربحرانی ترین لحظات زندگی خویش و فشارهای روحی روانی این اسب سرکش را مهار و رام سازند , برای چنین افرادی میتوان عنوان انسان کامل را بکار برد.درتهران آقایی مجرد خانه ای مجردی داشتند با امکاناتی خوب ایشان درمیان دوستان خویش به شیطنت مشهوربودندشیطنت گویا کمی عجیب بود خبرمیرسید که این شخص هفتگی یا ماهیانه تعداد پرسنل دخترو گاها" خانمی که در منزلشان نگه داری میکردند را تجدید سازمان میکند یعنی بعبارتی ایشان تعدادی جنس مخالفش را شبانه روز درمنزل خویش نگه میداشتند ازطرفی شخصیت این آقا چنان درمیان آشنایانشان مورد تائید بود که چنین اقتباسی در پرسپکتیو ایشان نمی گنجید من نیز دورادور این شخص را به محترمی و منش و شخصیت می شناختم بالاخره یکی ازدوستانمان جان برکف فداکاری کردند و خویش را به اکیپ ایشان رساندند تا از نزدیک شاهد قضایا شوند, نتیجه غیرقابل باوربود اینکه این آقا دختران فراری ویا زنان بی مکان را که خود با اتومبیلشان سوار میکردند به خانه میبردند و مدتی را گاها"ماهی را نگه میداشتند منزلی چهارخوابه داشتندو امکاناتی خوب , برای بیکاران کار برای قهرکردگان با والدینشان میانجیگری برای طالبان ازدواج و زندگی شوهر خوب , و سپس راهیشان میکردند و باز افراد تازهءدیگر, تجربه بسیار خوبی برای دوستم و ما بود , این شخص چقدر بایستی خوددار و انسان کاملی باشد که چنین حرکتی را انجام دهد , این آقا یک دوست دختراصلی و بسیار متشخص و غیوروهمفکر نیز برای خویش داشت که ایشان هم همکاری میکردند بعدها هردو ازدواج کردند و خبری از آنهادیگر ندارم , چنین افرادی مایهءبسی امیدواری هستند ودرمقابل چنان افرادی هم که یک جامعه رو به ناکجاآباد هدایت میکنند میتوان یک کلمه گفت : افسوس .این جنسیت زن و درکل مسئله سکس یک امر طبیعی است , ولی متاسفانه راهکارهای شخصی افراد باعث انحراف این حق طبیعی شده است , دولتها هم نمی توانند بغیر از قوهء قهریه کاردیگری انجام دهند و باعث شدت هرچه بیشتر این مشکل در جوامع شده اند , نمی توانم بنویسم که به امید روزی که ... بخاطراینکه این زخم چنان کهنه و کاری است که التیامش شاید قرنها بطول انجامد و شاید هم هرگز بهبود نیابد که هیچ بلکه حادتر نیز شود.بسیار متشکرم که شما دوست عزیزتوانستید حوصله خرج داده و تا این سطرمطالب را دنبال کنید باتشکر از شما



۱ نظر:

  1. Casino Review - Online Casinos for Real Money | FEBCASINO
    It's a casino where you can play for real cash and win real money on a number of 인카지노 popular games. You can also 바카라 play against real cash งานออนไลน์ players for

    پاسخحذف